ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН. 11 клас.

 

ОРІЄНТОВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

вивчення предмета ЗУ 11 рік навчання (11 клас)

Модулі №

Уроки №

Назви модулів

Кількість годин

на тиждень

1,5 год.

2 год.

МОДУЛЬ І

Військові технології та їх розвиток.

8

10

Урок 1.

Спеціальні війська та зв'язок.

Основи радіозв’язку. Види, типи та способи налагодження зв’язку.
Подвійне застосування та безпека зв’язку: телефон, Wi-Fi, Starlink.

1

1

Урок 2.

Основи радіоелектронної боротьби: військові системи РЕР, РЕБ. Призначення та типи засобів.

1

1

Урок 3.

Безпілотні (роботизовані) системи.

БпЛА: види та призначення. Сфери застосування БпЛА.

Основні складові конструкції та технічні параметри БпЛА.

1

2

Урок 4.

Основні властивості та моделі БпЛА (мультиротори, FPV, крила).

1

1

Урок 5.

Основи пілотування. Базові вправи на FPV-дронах та БпЛА літакового типу.

Правила польоту, заборонені зони та рекомендації щодо безпеки.

1

2

Урок 6.

Симулятори та тренажери для підготовки операторів БпЛА. 

1

1

Урок 7.

Військові інформаційні системи та платформи.

Військові професії. Особливості професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями.

1

1

Урок 8.

Тематичне оцінювання.

1

1

МОДУЛЬ ІІ

Стрілецька підготовка, основи дій та

взаємодії в бою.

9

15

Урок 9-10.

Поняття, класифікація та будова вогнепальної зброї.

Стрілецька справа/вогнева підготовка.

2

2

Урок 11.

Передача інформації в умовах бойових дій.

Радіозвʼязок на полі бою.

Правила ведення переговорів. Отримання і відправка радіоповідомлень.

1

2

Урок 12-14.

Техніка переміщення у складі бойової групи:  пересування двійками (трійками) в різних бойових обставинах, реакція на контакт групи.

3

6

Урок 15-16.

Подолання інженерних загороджень. Смуга перешкод.

2

4

Урок 17.

Тематичне оцінювання

1

1

МОДУЛЬ ІІІ

Інформаційна війна.

5

5

Урок 18.

Цілі та завдання інформаційної війни.

Учасники інформаційної      війни.

Методи інформаційної війни (пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні операції).

1

1

Урок 19.

Роль критичного мислення в інформаційній війні.

Роль медіа в інформаційній війні.

Роль ШІ в інформаційній війні

1

1

Урок 20.

Кібербезпека в умовах інформаційної війни.

Розвідка на основі відкритих джерел (OSINT).

Цілі та завдання OSINT.

Інструменти та методи OSINT.

1

1

Урок 21.

Верифікація джерел.

Візуальний аналіз.

Військові професії. Особливості професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями.

1

1

Урок 22.

Тематичне оцінювання.

1

1

МОДУЛЬ ІV

Домедична допомога в умовах бою.

9

15

Урок 23.

Ознайомлення з протоколами ТССС. Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги IFAK, АМЗІ. Картка пораненого.

1

1

Урок 24.

Надання допомоги в зоні обстрілу (червона зона).

Надання допомоги на етапі тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH. 

1

1

Урок 25.

Ознаки критичної кровотечі. Способи її зупинки за допомогою тампонування та турнікетів.

1

2

Урок 26.

Правила накладання турнікетів. Тренування накладання турнікетів.

1

2

Урок 27.

Правила тампонування поранення.

1

2

Урок 28.

Контроль прохідності дихальних шляхів.

1

1

Урок 29.

Огляд постраждалого, перевірка стану свідомості та попередження гіпотермії. Бокове стабільне положення.

1

2

Урок 30.

Медичні сили ЗСУ та інших сил безпеки. Бойові медики.

1

1

Урок 31.

Тематичне оцінювання.

1

1

МОДУЛЬ V

Цивільне населення в кризових умовах.

15

18

Урок 32.

Надзвичайні ситуації (причини виникнення,  класифікація, ознаки). Воєнний стан. Поведінка в умовах наближення бойових дій.

1

1

Урок 33.

Потенційно небезпечні об'єкти вашої місцевості, характерні надзвичайні ситуації природного характеру вашого регіону.

1

1

Урок 34.

Евакуація цивільного населення в умовах наближення бойових дій, із зони бойових дій.

1

1

Урок 35.

Порядок дій під час обстрілів, авіаційного та  ракетного нальоту. Формування та зміцнення психологічної стійкості.

1

1

Урок 36-37.

Попередження ризиків при виявленні вибухонебезпечних предметів.

2

2

Урок 38.

Властивості та ознаки застосування ядерної зброї, хімічної атаки і бойових біологічних речовин.

1

1

Урок 39.

Захисні властивості споруд, техніки та місцевості.

1

1

Урок 40.

Засоби індивідуального захисту органів дихання та шкіри.

1

2

Урок 41.

Види терористичних актів та способи дій терористів. Порядок дій під час терористичних актів.

1

2

Урок 42.

Психологічна стійкість та саморегуляція під час надзвичайних ситуацій. Стресові реакції. Прийоми саморегуляції.

Само- та взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії, проявах гніву, злості, агресії.

1

2

Урок 43.

Основи та принципи виживання. Матеріальна, фізична та психологічна підготовка до перебування в екстремальних умовах.

Забезпечення життєдіяльності в екстремальних умовах.

1

1

Урок 44.

Тривожний наплічник. Одяг та засоби для перебування в екстремальних умовах в різних кліматичних умовах.

1

1

Урок 45.

Вибір місця та обладнання укриттів. Створення і підтримання життєзабезпечення (вогонь, вода, харчування, ліки тощо).

1

1

Урок 46.

Тематичне оцінювання.  

1

1

МОДУЛЬ VІ

Планую майбутнє: особиста роль в обороні України.

6

6

Урок 47.

Захист України як усвідомлений вибір.

1

1

Урок 48.

Воля. Гідність. Самобутність. Свобода – суспільно-державні цінності.

1

1

Урок 49.

Роль громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної єдності.

1

1

Урок 50.

Громадський активізм в умовах воєнного часу. Волонтерський рух. Способи реалізувати свій талант в обороні України.

1

1

Урок 51.

Адаптація суспільства до потреб військовослужбовиць та ветеранок війни, зокрема осіб з інвалідністю внаслідок війни.

1

1

Урок 52.

Тематичне оцінювання.

1

1

Урок 53.

Резерв часу.

1

1

РАЗОМ

 

52

69


Примітка – жовтим кольором виділені уроки, які збільшуються при 2 год. навантаженні.
НПЗ учитель планує самостійно, або спільно з учасниками професійної спільноти, узгоджується з адміністрацією закладу освіти для складання розкладу.
Розташуйте уроки максимально зручно, врахуйте, що номери зміняться.