Модулі № Уроки № |
Назви
модулів |
Кількість годин на тиждень |
|
1,5 год. |
2 год. |
||
МОДУЛЬ І |
Військові технології та їх розвиток. |
8 |
10 |
Урок 1. |
Спеціальні війська та зв'язок. Основи радіозв’язку. Види, типи та
способи налагодження зв’язку. |
1 |
1 |
Урок 2. |
Основи радіоелектронної боротьби:
військові системи РЕР, РЕБ. Призначення та типи засобів. |
1 |
1 |
Урок 3. |
Безпілотні (роботизовані) системи.
БпЛА: види та призначення. Сфери
застосування БпЛА. Основні складові конструкції та
технічні параметри БпЛА. |
1 |
2 |
Урок 4. |
Основні властивості та моделі БпЛА
(мультиротори, FPV, крила). |
1 |
1 |
Урок 5. |
Основи пілотування. Базові вправи
на FPV-дронах та БпЛА літакового типу. Правила польоту, заборонені зони
та рекомендації щодо безпеки. |
1 |
2 |
Урок 6. |
Симулятори та тренажери для
підготовки операторів БпЛА. |
1 |
1 |
Урок 7. |
Військові інформаційні системи та
платформи. Військові професії. Особливості
професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями. |
1 |
1 |
Урок 8. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ ІІ |
Стрілецька підготовка, основи дій та взаємодії в бою. |
9 |
15 |
Урок 9-10. |
Поняття,
класифікація та будова вогнепальної зброї. Стрілецька
справа/вогнева підготовка. |
2 |
2 |
Урок 11. |
Передача інформації в умовах
бойових дій. Радіозвʼязок на полі бою. Правила ведення переговорів.
Отримання і відправка радіоповідомлень. |
1 |
2 |
Урок 12-14. |
Техніка переміщення у складі
бойової групи: пересування двійками
(трійками) в різних бойових обставинах, реакція на контакт групи. |
3 |
6 |
Урок 15-16. |
Подолання інженерних загороджень.
Смуга перешкод. |
2 |
4 |
Урок 17. |
Тематичне оцінювання |
1 |
1 |
МОДУЛЬ ІІІ |
Інформаційна війна. |
5 |
5 |
Урок 18. |
Цілі та завдання інформаційної
війни. Учасники інформаційної війни. Методи інформаційної війни
(пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні
операції). |
1 |
1 |
Урок 19. |
Роль критичного мислення в
інформаційній війні. Роль медіа в інформаційній війні. Роль ШІ в інформаційній війні |
1 |
1 |
Урок 20. |
Кібербезпека в умовах
інформаційної війни. Розвідка на основі відкритих
джерел (OSINT). Цілі та завдання OSINT. Інструменти та методи OSINT. |
1 |
1 |
Урок 21. |
Верифікація джерел. Візуальний аналіз. Військові професії. Особливості
професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями. |
1 |
1 |
Урок 22. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ
ІV |
Домедична допомога в умовах бою. |
9 |
15 |
Урок 23. |
Ознайомлення з протоколами ТССС.
Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги
IFAK, АМЗІ. Картка пораненого. |
1 |
1 |
Урок 24. |
Надання допомоги в зоні обстрілу
(червона зона). Надання допомоги на етапі
тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH.
|
1 |
1 |
Урок 25. |
Ознаки критичної кровотечі.
Способи її зупинки за допомогою тампонування та турнікетів. |
1 |
2 |
Урок 26. |
Правила накладання турнікетів.
Тренування накладання турнікетів. |
1 |
2 |
Урок 27. |
Правила тампонування поранення. |
1 |
2 |
Урок 28. |
Контроль прохідності дихальних
шляхів. |
1 |
1 |
Урок 29. |
Огляд постраждалого, перевірка
стану свідомості та попередження гіпотермії. Бокове стабільне положення. |
1 |
2 |
Урок 30. |
Медичні сили ЗСУ та інших сил
безпеки. Бойові медики. |
1 |
1 |
Урок 31. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ V |
Цивільне населення в кризових
умовах. |
15 |
18 |
Урок 32. |
Надзвичайні
ситуації (причини виникнення, класифікація,
ознаки). Воєнний стан. Поведінка в умовах наближення бойових дій. |
1 |
1 |
Урок 33. |
Потенційно
небезпечні об'єкти вашої місцевості, характерні надзвичайні ситуації
природного характеру вашого регіону. |
1 |
1 |
Урок 34. |
Евакуація
цивільного населення в умовах наближення бойових дій, із зони бойових дій. |
1 |
1 |
Урок 35. |
Порядок дій під час обстрілів,
авіаційного та ракетного нальоту.
Формування та зміцнення психологічної стійкості. |
1 |
1 |
Урок 36-37. |
Попередження ризиків при виявленні
вибухонебезпечних предметів. |
2 |
2 |
Урок 38. |
Властивості та ознаки застосування
ядерної зброї, хімічної атаки і бойових біологічних речовин. |
1 |
1 |
Урок 39. |
Захисні властивості споруд,
техніки та місцевості. |
1 |
1 |
Урок 40. |
Засоби індивідуального захисту
органів дихання та шкіри. |
1 |
2 |
Урок 41. |
Види терористичних актів та
способи дій терористів. Порядок дій під час терористичних актів. |
1 |
2 |
Урок 42. |
Психологічна стійкість та саморегуляція під час надзвичайних ситуацій.
Стресові реакції. Прийоми
саморегуляції. Само- та
взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії,
проявах гніву, злості, агресії. |
1 |
2 |
Урок 43. |
Основи та принципи виживання.
Матеріальна, фізична та психологічна підготовка до перебування в
екстремальних умовах. Забезпечення життєдіяльності в
екстремальних умовах. |
1 |
1 |
Урок 44. |
Тривожний наплічник. Одяг та
засоби для перебування в екстремальних умовах в різних кліматичних умовах. |
1 |
1 |
Урок 45. |
Вибір місця та обладнання
укриттів. Створення і підтримання життєзабезпечення (вогонь, вода,
харчування, ліки тощо). |
1 |
1 |
Урок 46. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ
VІ |
Планую
майбутнє: особиста роль в обороні України. |
6 |
6 |
Урок 47. |
Захист
України як усвідомлений вибір. |
1 |
1 |
Урок 48. |
Воля.
Гідність. Самобутність. Свобода – суспільно-державні цінності. |
1 |
1 |
Урок 49. |
Роль
громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної
єдності. |
1 |
1 |
Урок 50. |
Громадський активізм в умовах
воєнного часу. Волонтерський рух. Способи реалізувати свій талант в обороні
України. |
1 |
1 |
Урок 51. |
Адаптація
суспільства до потреб військовослужбовиць та ветеранок війни, зокрема осіб з
інвалідністю внаслідок війни. |
1 |
1 |
Урок 52. |
Тематичне
оцінювання. |
1 |
1 |
Урок 53. |
Резерв
часу. |
1 |
1 |
РАЗОМ |
|
52 |
69 |
Сторінки
- Головна сторінка
- КАРТА БЛОГА
- Нормативно-правові документи
- Навчальні програми
- Планування
- Методична проблема
- Мій кабінет
- Виховна робота
- Фото
- Гурткова робота
- Батькам
- Колегам
- Професійні свята військових
- Відеофрагменти
- Учнівська сторінка
- Відеоматеріали до уроків
- ТЕСТИ
- Структура ЗСУ
- Інформаційний ресурс
- "Сокіл"-"Джура"
- ЦІКАВО ЗНАТИ
- КЛІПИ
- Озброєння ЗСУ
- План роботи кабінету
- Безпека під час війни
- Забезпечення ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН. 11 клас.
Примітка
– жовтим кольором виділені уроки, які збільшуються
при 2 год. навантаженні.
НПЗ
учитель планує самостійно, або спільно з учасниками професійної спільноти,
узгоджується з адміністрацією закладу освіти для складання розкладу.
Розташуйте
уроки максимально зручно, врахуйте, що номери зміняться.