№
|
Заходи
|
Термін виконання
|
1.
|
Постійний контроль за збереженням
меблів в кабінеті, їх ремонт
|
протягом року
|
2.
|
Догляд за навчальною зброєю,
табельним майном, ремонт, чистка, змащування
|
за потреби
|
3.
|
Організація чергування ( щоденне та генеральне прибирання )
|
вересень, січень
|
4.
|
Співпраця з Районним військовим
комісаріатом та громадськими організаціями
|
протягом року
|
II. МЕТОДИЧНА ТА НАВЧАЛЬНА РОБОТА
|
1.
|
Проведення уроків згідно розкладу
|
протягом року
|
2.
|
Проведення відкритих уроків з предмету «Захист України»
|
протягом року
|
3.
|
Участь у районних методичних
засіданнях викладачів ЗУ
|
протягом року
|
4,
|
Розробка тестових завдань
|
згідно тематичного планування
|
5.
|
Проведення занять з командирами
взводів
|
|
6.
|
Проведення додаткових консультацій
для учнів з предмету «Захист України»
|
за потреби
|
7,
|
Підготовка методичних розробок
|
|
8.
|
Поповненя та упорядкування матеріалів
власного блога
|
протягом року
|
9.
|
Створення класів на навчальних
платформах, розробка матеріалів для дистанційного навчання
|
за потреби
|
ІІІ. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
|
1,
|
Проведення відкритих заходів для
батьків та учнів
|
протягом року
|
2.
|
Проведення бесід , тематичних годин
|
згідно додаткових планів
|
3.
|
Організація та проведення змагань , конкурсів,
тематичних завдань
|
згідно додаткових планів
|
4,
|
Проведення виховних заходів згідно
плану військово- патріотичної роботи
|
протягом року
|
IV. ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ОСНАЩЕННЯ
КАБІНЕТУ
|
1.
|
Поточний ремонт кабінету
|
червень
|
2.
|
Придбання навчально - методичних
посібників , дидактичних матеріалів
|
протягом року
|
3.
|
Виготовлення нестандартного
обладнання
|
протягом року
|
4.
|
Виготовлення кулевловлювача і мішеней
для стрільби з пневматичної гвинтівки
|
листопад
|
5.
|
Виготовлення та оновлення стендів ,
заміна змінних матеріалів
|
грудень-січень
|
6.
|
Систематизація таблиць , літератури
|
вересень
|
7.
|
Оновлення куточка державної символіки
|
лютий
|
8.
|
Озеленення кабінету
|
квітень-травень
|
Завідуючий кабінетом
В.М.Козловський
|