Модулі № Уроки № |
Назви
модулів |
Кількість годин на тиждень |
|
1,5 год. |
2 год. |
||
Урок 1. |
Вступний урок. Зміст програми предмета «Захист
України», завдання кожного модулю, порядок проведення занять. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ І |
Основи
національної безпеки та оборони України. |
6 |
6 |
Урок 2. |
Взаємодії між громадянами і
державою у захисті країни. Обов'язки
громадян та громадянок перед державою. Законодавство України у сфері
національної безпеки. |
1 |
1 |
Урок 3. |
Конституційний обов’язок.
Військовий обов’язок. Територіальна
цілісність держави. Національний спротив. Основні положення законів України
у воєнній сфері. |
1 |
1 |
Урок 4. |
Роль громадянського суспільства у
формуванні обороноздатності і національної єдності. Волонтерський рух як
складова підвищення спроможності сил оборони. Способи реалізувати свій талант
в обороні України. |
1 |
1 |
Урок 5. |
Сектор безпеки та оборони (завдання та структура). РНБО. |
1 |
1 |
Урок 6. |
Історія МГП. Основні терміни та
поняття МГП. Гуманітарна перспектива. Забезпечення правосуддя за нормами МГП.
|
1 |
1 |
Урок 7. |
Роль EUFOR та NATO в обороні України.
Стратегічні партнери. Коаліція у протистоянні. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ ІІ |
Основи
управління та планування. |
7 |
9 |
Урок 8. |
Завдання та структура ЗСУ та інших
учасників Сил безпеки та оборони. Загальновійськові статути та статути родів військ. |
1 |
1 |
Урок 9. |
Види ЗСУ, окремі роди сил, окремі
роди військ. Сили безпеки - МВС (НП, НГУ, ДПСУ, ДСНС), СБУ. |
1 |
2 |
Урок 10. |
Військові та спеціальні звання,
знаки розрізнення (родів, видів військ, сил безпеки), ролі під час планування
та втілення військових дій. |
1 |
1 |
Урок 11. |
Військове лідерство. Підходи до
військового управління та планування. Державні та військові символи, їх
історія. Зміст Військової присяги,
Бойовий Прапор військової частини. |
1 |
1 |
Урок 12-13. |
Військові традиції та ритуали.
Військова дисципліна її суть та значення. Стройовий вишкіл. Строї та їх
елементи. |
2 |
3 |
Урок 14. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ ІІІ |
Озброєння
та військова техніка.
Стрілецька
підготовка.
|
10 |
15 |
Урок 15. |
Історія вогнепальної зброї. Види
та типи, класифікація та будова вогнепальної зброї. Заходи безпеки при
поводженні зі зброєю. |
1 |
1 |
Урок 16. |
Озброєння та військова техніка
(призначення, види та типи озброєння). Порядок зберігання зброї та боєприпасів. |
1 |
1 |
Урок 17-20. |
Стрілецька справа/вогнева
підготовка. Індивідуальні бойові навички поводження з особистою зброєю.
Способи носіння зброї. Стрілецькі тренування (маніпуляції зі зброєю). БАРС
ознайомлення. |
4 |
6 |
Урок 21-23. |
Призначення, загальна будова і
класифікація гранат різних типів. Заходи безпеки під час поводження з
гранатами. Підготовка ручних гранат до метання. Метання навчально-імітаційних
гранат з різних положень. |
3 |
6 |
Урок 24. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ
ІV |
Основи дій, комунікації та
взаємодії в бою. |
11 |
15 |
Урок 25. |
Основи
тактики та види бою. Володіння мистецтвом маскування та камуфляжу. |
1 |
1 |
Урок 26-28. |
Способи
і умови переміщення в бою. Умови вибору позиції та підготовки її для ведення
бою. Сигнали і команди, які подаються в бойовій обстановці. |
3 |
3
|
Урок 29-31 |
Техніка
переміщення у складі бойової групи:
пересування двійками (трійками) в різних бойових обставинах, реакція на контакт групи. Патрулювання,
чергування на посту (ППД та лінія зіткнення). |
3 |
5 |
Урок 32-33. |
Подолання
інженерних загороджень. Смуга перешкод. |
2 |
4 |
Урок 34-35. |
Передача
інформації в умовах бойових дій. Радіозвʼязок на полі бою. Правила ведення
переговорів. Отримання і відправка радіоповідомлень. |
2 |
2 |
МОДУЛЬ V |
Орієнтування на місцевості та
інженерна фортифікація. |
6 |
8 |
Урок 36. |
Орієнтування
на місцевості. (Місцевість та її елементи. Основні види місцевості та їх
тактичні властивості). Орієнтири. Орієнтування на місцевості за
допомогою навігаційних приладів. Аерознімки. Картографічна
інформація в режимі офлайн Картографічні додатки для смартфонів і їхні можливості,
використання gps-навігації. |
1 |
1 |
Урок 37. |
Азимути
та дирекційні кути. Способи визначення відстаней на місцевості та висоти
місцевих предметів. |
1 |
1 |
Урок 38. |
Геопросторова
інформація: паперові топографічні карти, електронні карти,
аерознімки. Інформація з топографічних карт. Умовні знаки
топографічних карт. Спосіб горизонталей як основний спосіб зображення рельєфу
на топографічних картах. Система прямокутних та географічних координат. |
1 |
1 |
Урок 39. |
Інженерна фортифікація. Інженерне облаштування та
маскування позицій. Невибухові інженерні загородження, їх класифікація та
побудова. |
1 |
2 |
Урок 40. |
Класифікація, характеристика та
будова штатних та саморобних вибухонебезпечних пристроїв та можливі місця їх
встановлення. |
1 |
2 |
Урок 41. |
Призначення, тактико-технічні
характеристики, загальна будова, принцип дії протипіхотних і протитанкових
мін та убезпечення від них. Демаскуючі ознаки встановлених вибухових засобів.
Дії під час виявлення. Правила поводження на замінованій ділянці місцевості. |
1 |
1 |
МОДУЛЬ
VІ |
Домедична
допомога в умовах бою. |
11 |
16 |
Урок 42. |
Ознайомлення з протоколами ТССС.
Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги
IFAK, АМЗІ. |
1 |
1 |
Урок 43. |
Надання допомоги в зоні обстрілу
(червона зона). Надання допомоги на етапі
тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH. |
1 |
1 |
Урок 44. |
Види кровотеч. Ознаки критичної
кровотечі, способи її зупинки. |
1 |
2 |
Урок 45. |
Ознайомлення з роботою турнікетів. |
1 |
2 |
Урок 46. |
Правила накладання турнікетів. |
1 |
2 |
Урок 47. |
Правила тампонування поранення. |
1 |
2 |
Урок 48. |
Контроль прохідності дихальних
шляхів. |
1 |
1 |
Урок 49. |
Огляд постраждалого, перевірка
стану свідомості та попередження гіпотермії. |
1 |
1 |
Урок 50. |
Евакуація потерпілого та евакуаційні
спеціальні засоби. Способи транспортування. |
1 |
2 |
Урок 51. |
Медичні сили ЗСУ та сектору
безпеки. Бойові медики. |
1 |
1 |
Урок 52. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
1 |
Урок 53. |
Резерв часу. |
1 |
1 |
РАЗОМ |
|
52 |
69 |
Сторінки
- Головна сторінка
- КАРТА БЛОГА
- Нормативно-правові документи
- Навчальні програми
- Планування
- Методична проблема
- Мій кабінет
- Виховна робота
- Фото
- Гурткова робота
- Батькам
- Колегам
- Професійні свята військових
- Відеофрагменти
- Учнівська сторінка
- Відеоматеріали до уроків
- ТЕСТИ
- Структура ЗСУ
- Інформаційний ресурс
- "Сокіл"-"Джура"
- ЦІКАВО ЗНАТИ
- КЛІПИ
- Озброєння ЗСУ
- План роботи кабінету
- Безпека під час війни
- Забезпечення ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН. 10 клас.
Примітка – жовтим кольором виділені уроки, які збільшуються при 2 год. навантаженні.
НПЗ учитель планує самостійно, або спільно з учасниками професійної спільноти, узгоджується з адміністрацією закладу освіти для складання розкладу.
Розташуйте уроки максимально зручно, врахуйте, що номери зміняться.