ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН. 10 клас.

 

ОРІЄНТОВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

вивчення предмета ЗУ 10 рік навчання (10 клас)

Модулі №

Уроки №

Назви модулів

Кількість годин

на тиждень

1,5 год.

2 год.

Урок 1.

Вступний урок. Зміст програми предмета «Захист України», завдання кожного модулю, порядок проведення занять.

1

1

МОДУЛЬ І

Основи національної безпеки та оборони України.

6

6

Урок 2.

Взаємодії між громадянами і державою у захисті  країни. Обов'язки громадян та громадянок перед державою. Законодавство України у сфері національної безпеки.

1

1

Урок 3.

Конституційний обов’язок. Військовий обов’язок.

Територіальна цілісність держави.

Національний спротив.

Основні положення законів України у воєнній сфері.

1

1

Урок 4.

Роль громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної єдності. Волонтерський рух як складова підвищення спроможності сил оборони. Способи реалізувати свій талант в обороні України.

1

1

Урок 5.

Сектор безпеки та оборони  (завдання та структура). РНБО.

1

1

Урок 6.

Історія МГП. Основні терміни та поняття МГП. Гуманітарна перспектива. Забезпечення правосуддя за нормами МГП.

1

1

Урок 7.

Роль EUFOR та NATO в обороні України. Стратегічні партнери. Коаліція у протистоянні.

1

1

МОДУЛЬ ІІ

Основи управління та планування.

7

9

Урок 8.

Завдання та структура ЗСУ та інших учасників Сил безпеки та оборони. Загальновійськові статути та  статути родів військ.

1

1

Урок 9.

Види ЗСУ, окремі роди сил, окремі роди військ. Сили безпеки - МВС (НП, НГУ, ДПСУ, ДСНС), СБУ.

1

2

Урок 10.

Військові та спеціальні звання, знаки розрізнення (родів, видів військ, сил безпеки), ролі під час планування та втілення військових дій.

1

1

Урок 11.

Військове лідерство. Підходи до військового управління та планування. Державні та військові символи, їх історія.  Зміст Військової присяги, Бойовий Прапор військової частини.

1

1

Урок 12-13.

Військові традиції та ритуали. Військова дисципліна її суть та значення. Стройовий вишкіл. Строї та їх елементи.

2

3

Урок 14.

Тематичне оцінювання.

1

1

МОДУЛЬ ІІІ

Озброєння та військова техніка.
Стрілецька підготовка.

10

15

Урок 15.

Історія вогнепальної зброї. Види та типи, класифікація та будова вогнепальної зброї. Заходи безпеки при поводженні зі зброєю.

1

1

Урок 16.

Озброєння та військова техніка (призначення, види та типи озброєння). Порядок зберігання зброї та боєприпасів.

1

1

Урок 17-20.

Стрілецька справа/вогнева підготовка. Індивідуальні бойові навички поводження з особистою зброєю. Способи носіння зброї. Стрілецькі тренування (маніпуляції зі зброєю). БАРС ознайомлення.

4

6

Урок 21-23.

Призначення, загальна будова і класифікація гранат різних типів. Заходи безпеки під час поводження з гранатами. Підготовка ручних гранат до метання. Метання навчально-імітаційних гранат з різних положень.

3

6

Урок 24.

Тематичне оцінювання.

1

1

МОДУЛЬ ІV

Основи дій, комунікації та взаємодії в бою.

11

15

Урок 25.

Основи тактики та види бою. Володіння мистецтвом маскування та камуфляжу.

1

1

Урок 26-28.

Способи і умови переміщення в бою. Умови вибору позиції та підготовки її для ведення бою. Сигнали і команди, які подаються в бойовій обстановці.

3

 

3

 

Урок 29-31

Техніка переміщення у складі бойової групи:  пересування двійками (трійками) в різних бойових обставинах,  реакція на контакт групи. Патрулювання, чергування на посту (ППД та лінія зіткнення).

3

5

Урок 32-33.

Подолання інженерних загороджень. Смуга перешкод.

2

4

Урок 34-35.

Передача інформації в умовах бойових дій. Радіозвʼязок на полі бою. Правила ведення переговорів. Отримання і відправка радіоповідомлень.

2

2

МОДУЛЬ V

Орієнтування на місцевості та інженерна фортифікація.

6

8

Урок 36.

Орієнтування на місцевості. (Місцевість та її елементи. Основні види місцевості та їх тактичні  властивості). Орієнтири. Орієнтування на місцевості за допомогою навігаційних приладів. Аерознімки.

Картографічна інформація в режимі офлайн

 Картографічні додатки для      смартфонів і їхні можливості, використання gps-навігації.

1

1

Урок 37.

Азимути та дирекційні кути. Способи визначення відстаней на місцевості та висоти місцевих предметів.

1

1

Урок 38.

Геопросторова інформація: паперові топографічні карти, електронні карти, аерознімки.  Інформація з топографічних карт. Умовні знаки топографічних карт. Спосіб горизонталей як основний спосіб зображення рельєфу на топографічних картах. Система прямокутних та географічних координат.

1

1

Урок 39.

Інженерна фортифікація.

Інженерне облаштування та маскування позицій. Невибухові інженерні загородження, їх класифікація та побудова.

1

2

Урок 40.

Класифікація, характеристика та будова штатних та саморобних вибухонебезпечних пристроїв та можливі місця їх встановлення.

1

2

Урок 41.

Призначення, тактико-технічні характеристики, загальна будова, принцип дії протипіхотних і протитанкових мін та убезпечення від них. Демаскуючі ознаки встановлених вибухових засобів. Дії під час виявлення. Правила поводження на замінованій ділянці місцевості.

1

1

МОДУЛЬ VІ

Домедична допомога в умовах бою.

11

16

Урок 42.

Ознайомлення з протоколами ТССС. Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги IFAK, АМЗІ.

1

1

Урок 43.

Надання допомоги в зоні обстрілу (червона зона).

Надання допомоги на етапі тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH.

1

1

Урок 44.

Види кровотеч. Ознаки критичної кровотечі, способи її зупинки.

1

2

Урок 45.

Ознайомлення з роботою турнікетів.

1

2

Урок 46.

Правила накладання турнікетів.

1

2

Урок 47.

Правила тампонування поранення.

1

2

Урок 48.

Контроль прохідності дихальних шляхів.

1

1

Урок 49.

Огляд постраждалого, перевірка стану свідомості та попередження гіпотермії.

1

1

Урок 50.

Евакуація потерпілого та евакуаційні спеціальні засоби. Способи транспортування.

1

2

Урок 51.

Медичні сили ЗСУ та сектору безпеки. Бойові медики.

1

1

Урок 52.

Тематичне оцінювання.

1

1

Урок 53.

Резерв часу.

1

1

РАЗОМ

 

52

69

Примітка – жовтим кольором виділені уроки, які збільшуються при 2 год. навантаженні.
НПЗ учитель планує самостійно, або спільно з учасниками професійної спільноти, узгоджується з адміністрацією закладу освіти для складання розкладу.
Розташуйте уроки максимально зручно, врахуйте, що номери зміняться.