№ уроку |
Зміст навчального матеріалу.Кількість годин. |
Школа. Дата
проведення уроку
|
||||||||||
Чем.№1 |
Чем.№2 |
Летава |
Вишнівчик |
Свіршківці |
Зарічанка |
|
|
|
|
|||
1. |
Вступний урок. Зміст
програми предмета «Захист України», завдання кожного модулю, порядок
проведення занять. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 1.
Основи національної безпеки та
оборони України. 6 годин
|
||||||||||||
2. |
Взаємодії
між громадянами і державою у захисті
країни. Обов'язки громадян та громадянок перед державою. Законодавство
України у сфері національної безпеки. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Конституційний
обов’язок. Військовий обов’язок. Територіальна цілісність держави. Національний спротив. Основні
положення законів України у воєнній сфері. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Роль
громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної
єдності. Волонтерський рух як складова підвищення спроможності сил оборони.
Способи реалізувати свій талант в обороні України. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Сектор
безпеки та оборони (завдання та
структура). РНБО. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Історія
МГП. Основні терміни та поняття МГП. Гуманітарна перспектива. Забезпечення
правосуддя за нормами МГП. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Роль
EUFOR
та NATO в обороні України. Стратегічні партнери. Коаліція у протистоянні. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 2.
Основи управління та планування. 7
годин
|
||||||||||||
8. |
Завдання
та структура ЗСУ та інших учасників Сил безпеки та оборони. Загальновійськові
статути та статути родів військ. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Види
ЗСУ, окремі роди сил, окремі роди військ. Сили безпеки - МВС (НП, НГУ, ДПСУ,
ДСНС), СБУ. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Військові
та спеціальні звання, знаки розрізнення (родів, видів військ, сил безпеки),
ролі під час планування та втілення військових дій. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Військове
лідерство. Підходи до військового управління та планування. Державні та
військові символи, їх історія. Зміст
Військової присяги, Бойовий Прапор військової частини. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-13. |
Військові
традиції та ритуали. Військова дисципліна її суть та значення. Стройовий
вишкіл. Строї та їх елементи. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Тематичне
оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 3.
Озброєння та військова техніка. Стрілецька
підготовка. 10
годин
|
||||||||||||
15. |
Історія вогнепальної зброї. Види та
типи, класифікація та будова вогнепальної зброї. Заходи безпеки при
поводженні зі зброєю. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Озброєння
та військова техніка (призначення, види та типи озброєння). Порядок
зберігання зброї та боєприпасів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17-20. |
Стрілецька
справа/вогнева підготовка. Індивідуальні бойові навички поводження з
особистою зброєю. Способи носіння зброї. Стрілецькі тренування (маніпуляції
зі зброєю). БАРС ознайомлення. |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21-23. |
Призначення,
загальна будова і класифікація гранат різних типів. Заходи безпеки під час
поводження з гранатами. Підготовка ручних гранат до метання. Метання
навчально-імітаційних гранат з різних положень. |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Тематичне
оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 4.
Основи дій, комунікації
та взаємодії в бою. 11 годин
|
||||||||||||
25. |
Основи
тактики та види бою. Володіння мистецтвом маскування та камуфляжу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-28. |
Способи і
умови переміщення в бою. Умови вибору
позиції та підготовки її для ведення бою. Сигнали і команди, які подаються в
бойовій обстановці. |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29-31. |
Техніка переміщення у складі бойової групи: пересування двійками (трійками) в різних
бойових обставинах, реакція на контакт
групи. Патрулювання, чергування на посту (ППД та лінія зіткнення). |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32-33. |
Подолання інженерних загороджень. Смуга перешкод. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34-35. |
Передача інформації в умовах бойових дій. Радіозвʼязок на
полі бою. Правила ведення переговорів. Отримання і відправка
радіоповідомлень. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 5.
Орієнтування
на місцевості та інженерна фортифікація. 6 годин
|
||||||||||||
36. |
Орієнтування на місцевості.
(Місцевість та її елементи. Основні види місцевості та їх тактичні властивості). Орієнтири. Орієнтування на місцевості за
допомогою навігаційних приладів. Аерознімки. Картографічна інформація в режимі
офлайн Картографічні
додатки для смартфонів і їхні
можливості, використання gps-навігації. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37. |
Азимути
та дирекційні кути. Способи визначення відстаней на місцевості та висоти
місцевих предметів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38. |
Геопросторова
інформація: паперові топографічні карти, електронні карти,
аерознімки. Інформація з топографічних карт. Умовні знаки
топографічних карт. Спосіб горизонталей як основний спосіб зображення рельєфу
на топографічних картах. Система прямокутних та географічних координат. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39. |
Інженерна
фортифікація. Інженерне
облаштування та маскування позицій. Невибухові інженерні загородження, їх
класифікація та побудова. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40. |
Класифікація,
характеристика та будова штатних та саморобних вибухонебезпечних пристроїв та
можливі місця їх встановлення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41. |
Призначення,
тактико-технічні характеристики, загальна будова, принцип дії протипіхотних і
протитанкових мін та убезпечення від них. Демаскуючі ознаки встановлених
вибухових засобів. Дії під час виявлення. Правила поводження на замінованій
ділянці місцевості. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 6.
Домедична
допомога в умовах бою. 11 годин
|
||||||||||||
42. |
Ознайомлення
з протоколами ТССС. Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки
домедичної допомоги IFAK, АМЗІ. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Надання
допомоги в зоні обстрілу (червона зона). Надання
допомоги на етапі тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
Види
кровотеч. Ознаки критичної кровотечі, способи її зупинки. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
Ознайомлення
з роботою турнікетів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46. |
Правила
накладання турнікетів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47. |
Правила
тампонування поранення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48. |
Контроль
прохідності дихальних шляхів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49. |
Огляд
постраждалого, перевірка стану свідомості та попередження гіпотермії. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50. |
Евакуація потерпілого та евакуаційні
спеціальні засоби. Способи транспортування. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51. |
Медичні
сили ЗСУ та сектору безпеки. Бойові медики. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52. |
Тематичне
оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53. |
Резерв
часу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сторінки
- Головна сторінка
- КАРТА БЛОГА
- Нормативно-правові документи
- Навчальні програми
- Планування
- Методична проблема
- Мій кабінет
- Виховна робота
- Фото
- Гурткова робота
- Батькам
- Колегам
- Професійні свята військових
- Відеофрагменти
- Учнівська сторінка
- Відеоматеріали до уроків
- ТЕСТИ
- Структура ЗСУ
- Інформаційний ресурс
- "Сокіл"-"Джура"
- ЦІКАВО ЗНАТИ
- КЛІПИ
- Озброєння ЗСУ
- План роботи кабінету
- Безпека під час війни
- Забезпечення ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ