КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН. 11 клас.

РОБОЧИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

виконання програми предмета «Захист України» учнями 11 класу в 2024-2025 н.р. (52 години на рік) розроблений відповідно до нової модельної навчальної програми «Захист України. Інтегрований курс» рекомендованої Міністерством освіти і науки України(Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2024 року № 1116) та погодженої Міністерством оборониУкраїни (Лист Міністерства оборони України від 24.04.2024 № 220/5643) 


№ уроку

Зміст навчального матеріалу.

Кількість годин.

 

Школа. Дата проведення уроку

Чем.№1

Чем.№2

Летава

Вишнівчик

Свіршківці

Зарічанка

 

 

 

 

МОДУЛЬ 1.  Військові технології та їх розвиток. 8 годин

1.

Спеціальні війська та зв'язок.

Основи радіозв’язку. Види, типи та способи налагодження зв’язку.
Подвійне застосування та безпека зв’язку: телефон, Wi-Fi, Starlink.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Основи радіоелектронної боротьби: військові системи РЕР, РЕБ. Призначення та типи засобів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Безпілотні (роботизовані) системи.

БпЛА: види та призначення. Сфери застосування БпЛА.

Основні складові конструкції та технічні параметри БпЛА.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Основні властивості та моделі БпЛА (мультиротори, FPV, крила).

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Основи пілотування. Базові вправи на FPV-дронах та БпЛА літакового типу.

Правила польоту, заборонені зони та рекомендації щодо безпеки.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Симулятори та тренажери для підготовки операторів БпЛА.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Військові інформаційні системи та платформи.

Військові професії. Особливості професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДУЛЬ 2.  Стрілецька підготовка, основи дій та взаємодії в бою. 9 годин

9-10.

Поняття, класифікація та будова вогнепальної зброї.

Стрілецька справа/вогнева підготовка.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

Передача інформації в умовах бойових дій.

Радіозвʼязок на полі бою.

Правила ведення переговорів. Отримання і відправка радіоповідомлень.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12-14.

Техніка переміщення у складі бойової групи:  пересування двійками (трійками) в різних бойових обставинах, реакція на контакт групи.

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15-16.

Подолання інженерних загороджень. Смуга перешкод.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

Тематичне оцінювання

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДУЛЬ 3. Інформаційна війна. 5 годин

18.

Цілі та завдання інформаційної війни.

Учасники інформаційної      війни.

Методи інформаційної війни (пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні операції).

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

Роль критичного мислення в інформаційній війні.

Роль медіа в інформаційній війні.

Роль ШІ в інформаційній війні

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

Кібербезпека в умовах інформаційної війни.

Розвідка на основі відкритих джерел (OSINT).

Цілі та завдання OSINT.

Інструменти та методи OSINT.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.

Верифікація джерел.

Візуальний аналіз.

Військові професії. Особливості професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДУЛЬ 4. Домедична допомога в умовах бою. 9 годин

23.

Ознайомлення з протоколами ТССС. Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги IFAK, АМЗІ. Картка пораненого.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

Надання допомоги в зоні обстрілу (червона зона).

Надання допомоги на етапі тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

Ознаки критичної кровотечі. Способи її зупинки за допомогою тампонування та турнікетів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

Правила накладання турнікетів. Тренування накладання турнікетів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27.

Правила тампонування поранення.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

Контроль прохідності дихальних шляхів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

Огляд постраждалого, перевірка стану свідомості та попередження гіпотермії. Бокове стабільне положення.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

Медичні сили ЗСУ та інших сил безпеки. Бойові медики.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДУЛЬ 5. Цивільне населення в кризових умовах. 15 годин

32.

Надзвичайні ситуації (причини виникнення,  класифікація, ознаки). Воєнний стан. Поведінка в умовах наближення бойових дій.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

Потенційно небезпечні об'єкти вашої місцевості, характерні надзвичайні ситуації природного характеру вашого регіону.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34.

Евакуація цивільного населення в умовах наближення бойових дій, із зони бойових дій.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35.

Порядок дій під час обстрілів, авіаційного та  ракетного нальоту. Формування та зміцнення психологічної стійкості.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36-37.

Попередження ризиків при виявленні вибухонебезпечних предметів.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38.

Властивості та ознаки застосування ядерної зброї, хімічної атаки і бойових біологічних речовин.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39.

Захисні властивості споруд, техніки та місцевості.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

Засоби індивідуального захисту органів дихання та шкіри.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41.

Види терористичних актів та способи дій терористів. Порядок дій під час терористичних актів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

Психологічна стійкість та саморегуляція під час надзвичайних ситуацій. Стресові реакції. Прийоми саморегуляції.

Само- та взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії, проявах гніву, злості, агресії.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

Основи та принципи виживання. Матеріальна, фізична та психологічна підготовка до перебування в екстремальних умовах.

Забезпечення життєдіяльності в екстремальних умовах.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

Тривожний наплічник. Одяг та засоби для перебування в екстремальних умовах в різних кліматичних умовах.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

Вибір місця та обладнання укриттів. Створення і підтримання життєзабезпечення (вогонь, вода, харчування, ліки тощо).

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДУЛЬ 6. Планую майбутнє: особиста роль в обороні України. 6 годин

47.

Захист України як усвідомлений вибір.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48.

Воля. Гідність. Самобутність. Свобода – суспільно-державні цінності.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49.

Роль громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної єдності.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50.

Громадський активізм в умовах воєнного часу. Волонтерський рух. Способи реалізувати свій талант в обороні України.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51.

Адаптація суспільства до потреб військовослужбовиць та ветеранок війни, зокрема осіб з інвалідністю внаслідок війни.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53.

Резерв часу.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАЗОМ

 

52