№
уроку |
Зміст навчального матеріалу. Кількість годин. |
|
Школа. Дата
проведення уроку |
|||||||||
Чем.№1 |
Чем.№2 |
Летава |
Вишнівчик |
Свіршківці |
Зарічанка |
|
|
|
|
|||
МОДУЛЬ 1. Військові
технології та їх розвиток. 8
годин |
||||||||||||
1. |
Спеціальні війська та зв'язок. Основи радіозв’язку. Види, типи та
способи налагодження зв’язку. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Основи радіоелектронної боротьби:
військові системи РЕР, РЕБ. Призначення та типи засобів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Безпілотні (роботизовані) системи. БпЛА: види та призначення. Сфери
застосування БпЛА. Основні складові конструкції та
технічні параметри БпЛА. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Основні властивості та моделі БпЛА
(мультиротори, FPV, крила). |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Основи пілотування. Базові вправи
на FPV-дронах та БпЛА літакового типу. Правила польоту, заборонені зони
та рекомендації щодо безпеки. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Симулятори та тренажери для
підготовки операторів БпЛА. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Військові інформаційні системи та
платформи. Військові професії. Особливості
професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 2. Стрілецька
підготовка, основи дій та взаємодії
в бою. 9 годин |
||||||||||||
9-10. |
Поняття,
класифікація та будова вогнепальної зброї. Стрілецька
справа/вогнева підготовка. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Передача інформації в умовах
бойових дій. Радіозвʼязок на полі бою. Правила ведення переговорів.
Отримання і відправка радіоповідомлень. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12-14. |
Техніка переміщення у складі
бойової групи: пересування двійками
(трійками) в різних бойових обставинах, реакція на контакт групи. |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15-16. |
Подолання інженерних загороджень.
Смуга перешкод. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 3. Інформаційна війна. 5 годин |
||||||||||||
18. |
Цілі та завдання інформаційної
війни. Учасники інформаційної війни. Методи інформаційної війни
(пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні
операції). |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Роль критичного мислення в
інформаційній війні. Роль медіа в інформаційній війні. Роль ШІ в інформаційній війні |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Кібербезпека в умовах
інформаційної війни. Розвідка на основі відкритих
джерел (OSINT). Цілі та завдання OSINT. Інструменти та методи OSINT. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Верифікація джерел. Візуальний аналіз. Військові професії. Особливості
професій пов'язаних із сучасними цифровими технологіями. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 4. Домедична
допомога в умовах бою. 9 годин |
||||||||||||
23. |
Ознайомлення з протоколами ТССС.
Правила поводження при трьох фазах ТССС. Склад аптечки домедичної допомоги
IFAK, АМЗІ. Картка пораненого. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Надання допомоги в зоні обстрілу
(червона зона). Надання допомоги на етапі
тактичних умов (жовта зона). Алгоритм MARCH. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Ознаки критичної кровотечі.
Способи її зупинки за допомогою тампонування та турнікетів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Правила накладання турнікетів.
Тренування накладання турнікетів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
Правила тампонування поранення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
Контроль прохідності дихальних
шляхів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
Огляд постраждалого, перевірка
стану свідомості та попередження гіпотермії. Бокове стабільне положення. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Медичні сили ЗСУ та інших сил
безпеки. Бойові медики. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 5. Цивільне населення в кризових умовах. 15 годин |
||||||||||||
32. |
Надзвичайні ситуації (причини
виникнення, класифікація, ознаки).
Воєнний стан. Поведінка в умовах наближення бойових дій. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
Потенційно небезпечні об'єкти
вашої місцевості, характерні надзвичайні ситуації природного характеру вашого
регіону. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
Евакуація цивільного населення в
умовах наближення бойових дій, із зони бойових дій. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35. |
Порядок дій під час обстрілів,
авіаційного та ракетного нальоту.
Формування та зміцнення психологічної стійкості. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36-37. |
Попередження ризиків при виявленні
вибухонебезпечних предметів. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38. |
Властивості та ознаки застосування
ядерної зброї, хімічної атаки і бойових біологічних речовин. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39. |
Захисні властивості споруд, техніки
та місцевості. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40. |
Засоби індивідуального захисту
органів дихання та шкіри. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41. |
Види терористичних актів та
способи дій терористів. Порядок дій під час терористичних актів. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
Психологічна
стійкість та саморегуляція під час надзвичайних ситуацій. Стресові реакції.
Прийоми саморегуляції. Само-
та взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, істериці, ступорі, апатії,
проявах гніву, злості, агресії. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
Основи та принципи виживання.
Матеріальна, фізична та психологічна підготовка до перебування в
екстремальних умовах. Забезпечення життєдіяльності в
екстремальних умовах. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
Тривожний наплічник. Одяг та
засоби для перебування в екстремальних умовах в різних кліматичних умовах. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
Вибір місця та обладнання
укриттів. Створення і підтримання життєзабезпечення (вогонь, вода,
харчування, ліки тощо). |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОДУЛЬ 6. Планую майбутнє: особиста роль в обороні України. 6 годин |
||||||||||||
47. |
Захист
України як усвідомлений вибір. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48. |
Воля.
Гідність. Самобутність. Свобода – суспільно-державні цінності. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49. |
Роль
громадянського суспільства у формуванні обороноздатності і національної
єдності. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50. |
Громадський активізм в умовах
воєнного часу. Волонтерський рух. Способи реалізувати свій талант в обороні
України. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51. |
Адаптація суспільства до потреб
військовослужбовиць та ветеранок війни, зокрема осіб з інвалідністю внаслідок
війни. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52. |
Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53. |
Резерв часу. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сторінки
- Головна сторінка
- КАРТА БЛОГА
- Нормативно-правові документи
- Навчальні програми
- Планування
- Методична проблема
- Мій кабінет
- Виховна робота
- Фото
- Гурткова робота
- Батькам
- Колегам
- Професійні свята військових
- Відеофрагменти
- Учнівська сторінка
- Відеоматеріали до уроків
- ТЕСТИ
- Структура ЗСУ
- Інформаційний ресурс
- "Сокіл"-"Джура"
- ЦІКАВО ЗНАТИ
- КЛІПИ
- Озброєння ЗСУ
- План роботи кабінету
- Безпека під час війни
- Забезпечення ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ