НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ 
ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
                                               

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Зміст навчального матеріалу

Розділ ІV. Вогнева підготовка 4 години

Знаннєвий та діяльнісний компонент
Учень (учениця):
обґрунтовує основні правила стрільби;
здійснює тренування у одноманітності прицілювання.
здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.
виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;
дотримується правил безпеки під час стрільби.
називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.
пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі.
вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата.
здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.
виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби.
називає дії під час виготовлені до стрільби.
здійснює тренування у одноманітності прицілювання,
розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.
називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.
здійснює виконання вправ стрільби з   пневматичної гвинтівки.
узагальнює знання з будови автомата.
бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки.
виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування).

вміє виготовлятись до стрільби лежачі
знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;
визначає: вибір і зайняття місця для стрільби.
Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку
бере участь: у виготовленні до стрільби.
Ціннісний компонент:
дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької  зброї;




Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.


Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата.





Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.


Організація і порядок проведення стрільби з автомата.
Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.
Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.


Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.
Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.
Удосконалення знань з будови автомата.
Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Прийоми стрільби (вогневі тренування).
Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби.
Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби.

Розділ V. Тактична підготовка 11 годин

Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп 10 годин

Знаннєвий та діяльнісний компонент
Учень (учениця):
характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;
розуміє Дії з початком вогневої підготовки,  відбиття атаки танків і піхоти.
називає Способи боротьби з авіацією противника.
володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;
виконує Дії солдата у наступі.
здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод
називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.
розуміє дії розвідувального дозору.
виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів
називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.
знає бойові порядки та їх використання під час руху.
вміє   рухатися в колоні, шах маткою, клином, ланцюгом.


Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.



Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки,  відбиття атаки танків і піхоти.
Способи боротьби з авіацією противника.
Дії під час застосування зброї масового ураження.



Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод.


Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.
Бойові порядки та їх використання під час руху.

Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу) 1 година  

Знаннєвий компонент
Учень (учениця):
характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;
пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).
має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.


Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика.

Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.
*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.

Розділ VІІІ. Домедична допомога 3 години

Тема Правила транспортування травмованих 1 години

Діяльнісний компонент
Учень (учениця):
вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.


Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.

Тема Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу 1 години

Знаннєвий та діяльнісний компонент
Учениця (учень):
вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);
володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.
Переведення пораненого в положення на боці (животі).
Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.
Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога).
Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога).

Тема Надання допомоги в секторі укриття 1 години

Знаннєвий та діяльнісний компонент
Учень (учениця):
виконує алгоритм первинного огляду пораненого;
визначає ознаки життя;
вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки;
володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття.
Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.
Переведення в стабільне положення.
Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки.
Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).
Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога).