НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | Зміст навчального матеріалу | |
Розділ ІV. Вогнева підготовка | ||
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): обґрунтовує основні правила стрільби; здійснює тренування у одноманітності прицілювання. здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами; дотримується правил безпеки під час стрільби. називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі. вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата. здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання. виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби. називає дії під час виготовлені до стрільби. здійснює тренування у одноманітності прицілювання, розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. узагальнює знання з будови автомата. бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки. виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування). вміє виготовлятись до стрільби лежачі знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї; визначає: вибір і зайняття місця для стрільби. Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку бере участь: у виготовленні до стрільби. Ціннісний компонент: дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької зброї; | Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата. Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата. Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання. Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору. Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Удосконалення знань з будови автомата. Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки. Прийоми стрільби (вогневі тренування). Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби. Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби. | |
Розділ V. Тактична підготовка | ||
Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп | ||
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження; розуміє Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти. називає Способи боротьби з авіацією противника. володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки; виконує Дії солдата у наступі. здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. розуміє дії розвідувального дозору. виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. знає бойові порядки та їх використання під час руху. вміє рухатися в колоні, шах маткою, клином, ланцюгом. | Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування. Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти. Способи боротьби з авіацією противника. Дії під час застосування зброї масового ураження. Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод. Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. Бойові порядки та їх використання під час руху. | |
Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу) 1 година | ||
Знаннєвий компонент Учень (учениця): характеризує озброєння та бойову техніку військової частини; пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини). має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії. | Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії. *- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави. | |
Розділ VІІІ. Домедична допомога | ||
Тема Правила транспортування травмованих | ||
Діяльнісний компонент Учень (учениця): вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях. | Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах. | |
Тема Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу | ||
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень): вміє переводити пораненого в положення на боці (животі); володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів. | Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу. Переведення пораненого в положення на боці (животі). Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок. Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога). Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога). | |
Тема Надання допомоги в секторі укриття | ||
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): виконує алгоритм первинного огляду пораненого; визначає ознаки життя; вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки; володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів | Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття. Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя. Переведення в стабільне положення. Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки. Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога). Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога). |