20 лютого в Україні  відзначається 
 День Героїв Небесної Сотні



    ОДИН ІЗ СОТНІ



В пам'ять 
про події 
Революції Гідності 
та гідного вшанування подвигу 
Героїв Небесної Сотні.

                    ДІДУСЬ МОЇХ ОНУКІВ             

    Він був би хорошим дідусем нашим онукам.
    Ми могли бути не тільки  сватами, а й справжніми друзями, адже у нас так багато спільного: Він  військовий, я вчитель військової підготовки; у цивільному житті Він майже професійно займався вирощуванням сільськогосподарських культур, моя перша освіта - агроном; я вчитель фізкультури, Він любив спорт ...
     Не судилося, на жаль.  
    
Розповідь Максима Гошовського, який став свідком загибелі Анатолія Корнєєва  

    … він впав практично в декількох метрах від мене ...  я проходив біля зеленого паркану, який був біля Жовтневого. Так ось, я і ще кілька людей, його обійшов зліва, а Анатолій і ще хлопець праворуч, ми сіли, там був невеликий парапетик, поставили зверху щити і присіли на одне коліно, тоді в прорізах щита я побачив, як Анатолій оббіг нас справа і сів під дерево, там  я і побачив, що куля потрапила спочатку в хлопця, Анатолій спробував його витягнути і в нього влетіла ще одна, тоді я сказав хлопцям, що були поруч, треба допомогти, один з наших встав зробив крок і теж впав ... тоді я скомандував, що треба всім разом встати і підійти, на рахунок три ми встали, прикрили щитами пораненого і Анатолія, розділилися і я удвох з хлопцем тягнув вже, на жаль, його тіло ... Коли ми принесли його в Жовтневий , то він там був першим. Я думав, що міліція буде відбивати у нас будівлю, з його  кишені дістав паспорт і посвідчення голови сільської ради ... і відніс їх на сцену ...

Фільм Данилюка В.В. "Корнєєв небесна сотня"

Герої не вмирають!